Velkommen til DIA Privatskole

– et vartegn for uddannelse i hjertet af København siden 1981. Vi tilbyder over 350 elever en berigende skolegang op til 9. klassetrin. Træd ind i DIA Privatskoles verden, hvor tradition møder innovation, og hver elevs potentiale bliver til virkelighed.

Ønsker du at dit barn skal blive en del af vores læringsfællesskab, så skriv jer op på ventelisten allerede i dag.

Skolens værdigrundlag

Med et nyligt revideret værdisæt, der omfatter ansvarlighed, engagement og faglighed, forbereder vi vores elever til at blive dygtige, gode og stolte borgere i samfundet. Opdag, hvordan vi inkorporerer disse værdier i alt vi gør, fra undervisningsmetoder til daglig interaktion, og hvordan det former vores elever til at blive ansvarlige, engagerede og fagligt kompetente individer.

Seneste fra DIA Privatskolen

Op til mødet med måneden Ramadanen, har eleverne engageret sig i en kreativ forberedelse til den hellige tid. Med stor entusiasme har de klippet, klistret og pyntet skolen, omdannende vores lokaler til et festligt og indbydende rum. Denne aktivitet har ikke kun smykket skolen, men også styrket fællesskabet og forståelsen for kulturelle traditioner, idet vi sammen træder ind i Ramadanens ånd af refleksion og fællesskab. Se billeder af elevernes flotte arbejde.

Vores resultater

Dyk ned i DIA Privatskoles imponerende resultater, hvor vores elevers præstationer taler for sig selv. Vores konsekvente fokus på faglighed og kvalitet i undervisningen har båret frugt i form af fremragende karakterer ved afgangsprøverne gennem årene. Disse resultater er et vidnesbyrd om vores elevers hårdt arbejde og vores læreres dedikation.